Börja om på nytt

Hej på er som råkat hitta hit. 

Det är gamla NeMriA från dikta och nemria.blogg.se som hamnat här på mintbubblor istället. Med tanke på hur många gånger jag fastnat och försökt starta om min förra blogg, och med tanke på hur många gånger jag misslyckats, kände jag för att börja om på nytt och skaffa ett helt nytt ställe att dela med mig av mina verk på. NeMriA var ett namn jag tog när jag var kanske... tolv år? Nu är jag snart nitton. Det är först och främst de två anledningarna som gjorde att jag ville skapa en ny blogg. 

Den tredje anledningen är att det på sätt och vis blev som ett krav att jag måste lägga upp rätt saker och fortsätta på vissa saker jag skrev även fast jag inte alls kände för det, och på så vis blev jag bara mindre och mindre pepp på att skriva. Nummer fyra är att skolan tog upp alldeles för mycket av min energi och ork. 

Här ska jag försöka lägga upp saker bara när jag själv känner för det. Strunt samma om det dröjer länge mellan kapitel, och att jag kanske kommer på något helt nytt och vill lägga upp det emellan. Då får det bli så, helt enkelt. Jag ska försöka peppa mig själv och inte låsa fast mig så att det blir skrivsvacka igen. 

Låt oss hoppas att jag kan få igång skrivandet igen, på ett seriöst plan. Trots att jag snart måste söka jobb och allt vad det så kallade vuxenlivet innebär. Jag vill ha tillbaka min favorithobby; för jag har saknat den. 

Hoppas också att någon råkar hitta hit och gilla vad som finns här, för det finns nog inget bättre än att veta att det man skapar blir uppskattat. Och nu ska jag sluta skriva det här inlägget och kanske komma igång med något någon vill läsa istället, eller något jag kanske kan bli stolt över. 

På återseende. 



© Amanda

Postat av: Sam ~ *

Klart jag följer dig här, hoho. Supersöt design juu. <3

2012-06-02 @ 13:30:53
URL: http://samspooky.blogg.se/
Postat av: mecki

yaay, du är tillbaka :D älskar dina verk så, pleasant surprise

2012-06-02 @ 19:49:14
Postat av: Ida

jag ska följa :D

2012-06-11 @ 17:54:29
URL: http://alopexlagopus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback