Dikta.se

Här har jag inte varit aktiv på snart två år. Ber om ursäkt för de få som faktiskt tyckte om Blod och Is och ville följa den, men jag tror inte jag kommer lägga upp någonting mer här igen. Lovar ingenting dock, jag är alldeles för nostalgisk för att ta bort bloggen, så vem vet vad som händer. 

Vad jag ville säga var i alla fall att Blod och Is är på superlång paus, och mitt skrivande har också varit på superlång paus - till och från i säkert fyra år. Oktober i år verkade vara ett startskott för mig och jag har äntligen, äntligen börjat skriva igen. Något otippat var dock att jag vände mig tillbaka till dikta.se, istället för bloggen, som jag i första hand skapade just för att dikta hade blivit så förfallet. Nu blev det som det blev - och jag har en ny användare på dikta där jag har lagt upp en ny novell, och för tillfället skriver om like puzzle pieces in your hand. 

Jag väntar mig inte att jag har några läsare kvar här, men om ni finns där ute och fortfarande vill läsa vad jag skriver, så vänd er hit: min profil på dikta 
 
En dag ska jag skriva klart Blod och Is. En dag, för jag är alldeles för envis för att låta den ligga öppen för evigt. Den dagen kommer dock dröja då jag har annat jag vill skriva före och jag är rädd att om jag ger den ett försök igen kommer jag återigen tappa peppen som jag nu är så rädd om. 



© Amanda

Postat av: Anonym

Jag är fortfarande ett fan! =D Jag tittar på dikta!

2016-03-12 @ 18:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback